DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

UŽSAKYMAS

Kaip atlikti užsakymą?

Norimas prekes įdėkite į savo prekių krepšelį. Užsakymui pateikti spauskite mygtuką – pirkti. 

Teisingai atlikus užsakymą į elektroninį paštą bus atiųstas užsakymą patvirtinantis laiškas. 

Užsakymą atšaukti galima tol, kol jis nėra pradėtas vykdyti. Mes siekiame užsakymus įvykdyti kuo greičiau, dažnai užsakymai pradedami vykdyti nepraėjus nei kelioms valandoms nuo užsakymo pateikimo, todėl apie užsakymo atšaukimą reikėtų informuoti kuo greičiau. Pradėtų vykdyti užsakymų atšaukti nebegalime.  

Dėl užsakymo atšaukimo kreiptis elektroniniu paštu – info@akurat.lt

Užsakymo adresą galima keisti tol, kol prekė yra neišsiųsta. Informuoti apie adreso keitimą reikėtų kuo skubiau, elektroniniu paštu – info@akurat.lt

 

PRISTATYMAS

Per kiek laiko pagaminame prekes?

Marškinėliai pagaminami per 1 – 5 darbo dienas. Marškinėlių su dizainu iš anksto nesandėliuojame, dizainą ant marškinėlių spausdiname tik tada kai gauname užsakymą.  Tokiu būdu tausojame gamtą, mažiname atliekų kiekį. 

Marškinėlius spausdiname Rygoje, todėl pats prekės siuntimas paprastai užtrunka 2-3 darbo dienas. Reikėtų įsivertinti tai, kad prekės pagaminimas užtrunka nuo 1 iki 5 darbo dienų. 

Lapkritį ir gruodį gauname daugiau užsakymų, todėl pristatymas šiais mėnesiais gali užtrukti ilgiau.

Kai išsiunčiame siuntą, klientas iš kurjerio gauna SMS žinutę, kurioje nurodytas siuntos numeris, kurjerio pavadinimas, preliminarus pristatymo laikas. Siuntą sekti galima kurjerio paslaugų tiekėjo internetiniame puslapyje. 

Prekes pristatome visoje Lietuvoje, taip pat siunčiame ir į Europos valstybes. 

 

Kurjeris siuntą pristato nurodytu adresu. 

Jeigu užsakymo metu duomenis nurodėte teisingai, įprasta, jog su Jumis bandys susisiekti kurjeris. 

Pasitaiko atvejų, kai negalima susisiekti su klientu, nes nenurodyta teisinga kontaktinė informacija, siunta netelpa į pašto dėžutę, arba neįmanoma pasiekti pašto dėžutės (dėl durų kodo daugiabučiuose). Tokiais atvejais reikia susisiekti su  kurjerio paslaugas teikiančia įmone. 

 

 

 

 

PREKĖS GRĄŽINIMAS

Ar galima grąžinti prekes?

Kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 dienų. 

Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, nepraradę savo prekinės išvaizdos.


Jeigu užsisakėte kelias prekes, ir nusprendėte vieną iš prekių grąžinti, tokiu atveju, siuntimo išlaidos nebus grąžintos. Jeigu grąžinate visas prekes, siuntimo išlaidos bus grąžintos. 

Sumokėta suma grąžinama per 14 kalendorinių dienų. 

Nekokybiškomis prekėmis laikomos prekės, kurios neatitinka prekės aprašymo, pavyzdžiui:

Kreivai atspausdintas dizainas, 

Drabužiai, kurie neatitinka dydžių lentelėje nurodytų parametrų. Pavyzdžiui, gavote L dydžio marškinėlius, tačiau jie yra žymiai platesni arba siauresni iš ilgio arba pločio negu nurodyta dydžių lentelėje. Toleruotina paklaida laikoma iki 5 cm. 

Suplėšyti ar kitaip pažeisti produktai.

Nekokybiškų prekių gražinti nebūtina, tačiau, negrąžinant pekės, reikia pateikti įrodymus, kad prekė yra brokuota.

Paprastai prašome nufotografuoti prekės pakuotę, prekę, taip, kad matytūsi etiketė, atspausdintas dizainas. Esant įtarimui, kad marškinėliai pasiūti netinkamai, kai ant etiketės nurodytas dydis neatitinka dydžių lentelėje pateiktų dydžių, prekę galite nufotografuoti taip, kad šalia matytūsi  matavimo ruletė.  

Įsitikinus, kad prekė yra nekokybiška, mes grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus arba atsiųsime kitą prekę. 

NUOLAIDOS IR KUPONAI

Kaip pasinaudoti nuolaidos kodu?

Norimas prekes įdėkite į krepšelį. 

Įveskite nuolaidos kodą į tam skirtą langelį ir spauskite mygtuką „Taikyti“. 

Nuolaidos kuponas bus pritaikytas.

Šiuo metu dovanų kupono įsigyti negalite. 

REGISTRACIJA IR PASKYRA

Ar privaloma kurti paskyrą?

Registracija nėra privaloma, tačiau užpildyti reikiamus duomenis užsakymo metu privaloma, nes kitaip negalėsime pranešti apie užsakymo patvirtinimą, išsiųsti prekės reikiamu adresu, pateikti informacijos apie siuntos siuntos sekimą, išrašyti sąskaitos. 

Nesusikūrus paskyros, Jūsų duomenys nebus saugomi mūsų sistemoje, taip pat negalėsite matyti savo užsakymų istorijos. Norėdami pirkti prekes kitą kartą, duomenis turėsite užpildyti iš naujo. 

Susikurti paskyrą yra paprasta. Viršutinėje antraštėje, dešiniajame kampe, spauskite nuorodą prisijungti, po to registruotis. Suvedus prašomus duomenis, nurodytu elektroniniu paštu bus išsiųstas laiškas registracijos patvirtinimui. Patvirtinkite registraciją. 

Jūsų asmeniniai duomenys yra apsaugoti pagal galiojančius duomenų apsaugos įstatymus. Mūsų svetainė turi SSL sertifikatą, naudojame griežtas saugumo priemones. Daugiau informacijos apie duomenų apsaugą galite rasti mūsų privatumo politikoje. 

Ištrinti paskyrą galite. Atsiųskite mums užklausą adresu info@akurat.lt ir mes užtikrinsime, kad Jūsų paskyra būtų ištrinta.

KITI KLAUSIMAI

Kaip susisiekti?

Susisiekti galite elektroniniu paštu – info@akurat.lt

 

Naudojame DTG – direct to garment technologiją. Tai spausdinimo ant tekstilės būdas, leidžiantis dizainą perkelti tiesiogiai ant drabužių. Ši technologija naudoja specialius vandens pagrindu pagamintus rašalus, kurie įsigeria į audinį ir sukuria minkštą, kvėpuojantį ir ilgaamžį produktą. Mes naudojame tik Oeko-Tex™certifikuotus, veganiškus, jokių kenksmingų cheminių medžiagų neturinčius dažus. 

Rekomenduojame pasitikrinti dydžių lentelėje. Mūsų produktų dydžiai yra standartiniai. 

Jeigu norite gauti informaciją apie naujus produktus, akcijas – galite prenumeruoti mūsų naujienlaiškį. Navigacijos juostoje, esančioje puslapio viršuje spauskite pradžia, tada eikite į puslapio apačią. Puslapio apačioje yra skiltis – Naujienlaiškis. Įveskite elektroninį paštą, spauskite patvirtinti, gausite elektroninį laišką su nuoroda, kad patvirtintumėte registraciją, spauskite ant nuorodos. 

Pirkinių krepšelis